domingo, 7 de octubre de 2012

AUTORETRAT


Últimament estic treballant en el meu autoretrat, em va costar molt trobar la foto idònia per pintar aquest quadre, és una foto que em va fer una amiga en una sessió compartida amb d´altres.
 El dia que vaig decidir fer-me un autoretrat, també per treballar la pintura més realista i el retrat en general, em vaig fer un seguit de fotos al taller però cap era prou interessant, eren bones fotos, donaven informació, però no tenien prou força. La veritat és que jo tampoc no hi sé de posar-mi a les fotos, ja m´enteneu, no   m´agrado mai, però aquí ja estarien introduint un tema nou, que res hi té a veure amb la temàtica d´aquest blog, que és l´acceptació d´un mateix.




Des del juliol que pinto l´autoretrat, i és cert qui vaig veient resultats, encara queda molt per donar l´obra per resolta o finalitzada, però 
puc dir que m´hi trobo a gust i contenta, tot que era no inverteixo tant en la pintura, ja que estic centrant més el meu esforç en la costura, però veiem com està quedant... 




Podem veure les diferències començant per la força q encaro no té i les faccions imprecises que no reflexen la realitat de la fotogràfia, per a mi encara és una altra persona, si més no, més jove. Però es segueix treballant.
Un petó a totes i tots.




No hay comentarios:

Publicar un comentario